Рубрика: Մայրենիի ստուգատես 2023

Բլոգի ուսումնասիրությունը

Ուսումնասիրում եմ իմ բլոգը

  • Ներկայացրու բլոգդ

Ես Մարիա Տեր-Մարգարյանն եմ։ Ես ունեմ բլոգ արդեն 3 տարի։ 2-րդ դասարանում ինձ օգնում էր մայրիկը և ուսուցչուհիներս, իսկ հիմա ես ինքս եմ վարում։ Իմ բլոգ 1000-ից ավել մարդ է մտել։ Ես շատ եմ սիրում իմ բլոգը։

  • Գրիր բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը, վերնագիրը և հղումը դիր վերնագրի վրա:

2021 թ 06 09

  • Գրիր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի, որն ես դրանցից ամենաքիչն օգտագործում և ինչո՞ւ:

Չեմ օգտագործում առողջագիտությունը, որովհետև ամիսը մեկ անգամ ենք անցնում։

  • Ներկայացրու որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում և գրիր, թե ինչո՞ւ ես հավանում:

Ես սիրում եմ Տիկին Նունեյի գլոգը, որովհետև գտնում եմ իմ երկրօրյաի նյութերը

  • Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:

Оставьте комментарий